2014. december 8., hétfő

Áttörés élmény

Nemrég azt olvastam valahol, hogy a felszabadultság a szégyenérzés levetkőzése.

Van benne valami, hogy szükségünk van egymásra, hogy Isten tervei véghez menjenek bennünk. Ilyen lehet egy kiscsoport is, egy baráti kör, akik szeretik Jézust és odafigyelnek egymásra.

Csodák történnek ilyenkor, Isten szava szól és egymáson keresztül formálódunk. Lehullnak a bűnnek láncai, felszabadulunk, megtelik Isten igazságával szívünk.

Ilyen kontextusban munkálhatja ki Isten a legnagyobb áttöréseket az életünkben.





Összetörve

Ránézek a keresztre
És a kereszthez megyek
A szenvedésében részt veszek
A munkájáról éneklek


Az én megmentőm
A kereszten megmutatta
Az Atya szeretetét,
Az Igaz Istent

A kereszt által hívott engem
Kedvesen vonzott
És én, szavak nélkül, úgy közeledek
A szeretete által összetörten

Meg nem érdemelt élet, amit kegyelemből kaptam
Az ő halálos keresztje megszabadított
Elhozta nekem az élet, elítélt voltam
De most a kereszt által én bocsánatot nyertem

Lenyűgöző a szeretete
Megváltott engem, és megmutatta
Mennyire hű

Quebrantado
Vineyard

Eu olho para a cruz
E para a cruz eu vou
Do seu sofrer participar,
Da sua obra vou cantar

O meu salvador
Na cruz mostrou
O amor do Pai,
O Justo Deus

Pela cruz me chamou
Gentilmente me atraiu
E eu, sem palavras, me aproximo
Quebrantado por seu amor

Imerecida vida, de graça recebi
Por sua cruz da morte me livrou
Trouxe-me a vida, eu estava condenado
Mas agora pela cruz eu fui reconciliado

Impressionante é o seu amor
Me redimiu e me mostrou
O quanto é fiel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.